diumenge, 10 d’abril del 2005

Diumenge 10 d'abril de 2005

Fa dos dies que em mantinc en 670 grams. Durant aquesta setmana he perdut 10 respecte al dilluns tot i haver guanyat 30 al final de setmana.

Ja fa més d'una setmana que faig el cangur amb els pares, i em trobo a gust. Quan començo busco la posició més còmoda per a mi, encara que als pares no els ho sembli. Després m'adormo durant la sessió, que pot ser de poc més d'una hora. M'agrada notar la calor dels pares, que em facin petonets, que em parlin, que em cantin o que m'acaronin. De vegades tinc la sensació que els pares em voldrien fer una forta abraçada, però es contenen perquè sóc molt petitona.

Avui hi ha hagut canvis al box de l'UCI on estic. Una nena ha marxat a un altre box i ha arribat un nounat que pesava 5 kg! Quasi deu vegades el que jo en néixer!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada