diumenge, 20 de març del 2005

Diumenge 20 de març de 2005

Hola sóc l'Anna. Vaig néixer a l'Hospital Materno Infantil de la Vall d'Hebron fa unes 54 hores i sóc molt petitona. Hauré d'estar un temps a l'hospital per créixer. Els meus pares vénen a veure'm cada dia. Em diuen coses, m'acaricien i pregunten als metges i a les infermeres si menjo, si ploro, si dormo, etc.

Aquestes primeres hores també m'han vingut a veure'm els avis, les cosines de la mare, etc. Ells, però, no em poden veure gaire doncs han d'estar darrere uns vidres. També han vingut amics dels pares a veure com la mare es refeia després que jo nasqués. A més els que no han pogut venir han trucat preguntant per la mare i per mi. Sembla que això és molt bo pels pares doncs se senten estimats i ajudats, i fan que jo tingui ganes de viure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada