dissabte, 23 d’abril del 2005

Dissabte 23 d'abril de 2005

El meu primer Sant Jordi! No he pogut passejar pels carrers però el pare m'ha fet portar la meva primera rosa. S'ha emocionat tant que fins i tot li saltaven les llàgrimes. Sembla que avui era el dia de les emocions. La meva àvia també ha plorat quan la mare m'ha aixecat dins la incubadora i m'ha ensenyat. Estic impacient per saber quin llibre m'han comprat els pares!
Avui també hi ha hagut sessió de fotos. Molt curta, per aprofitar que m'havia tret la sonda de menjar i tenia la cara neta. Minuts després ja tornava a portar la sonda. Diuen que sóc massa petita encara per menjar del pit de la mare o del biberó... però jo no ho crec.


Avui han estat els pares qui s'han estrenat a canviar-me petit bolquer, i han hagut de manegar-se amb un bon embolic. Són encara poc destres i insegurs movent-me per canviar-me i rentar-me, però a poc a poc van millorant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada