dissabte, 17 d’abril de 2010

Diumenge 17 d'abril de 2005

Peso 760 grams. Porto dos dies perdent pes (10 i 20 gr, respectivament). De totes maneres durant tota aquesta setmana he engreixat molt. El divendres havia arribat a pesar 790 grams. És clar, que darrerament faig unes bones cacones, de vegades amb ajut, i d'altres jo tota sola. Avui he demostrat la meva força. He aconseguit embrutar la incubadora (en un lloc de difícil accés) amb una explosió d'aire amb caques.

Els pares m'han fet unes fotos mentres em feien el cangur. Però no han quedat gaire bé. Hi havia molt poca llum i com les han fet sense flash i no tenen gaire bon pols han sortit mogudes. De totes maneres s'intueixen les meves faccions i que sóc bonica, segons diuen ells.

Ha estat un cap de setmana de visites. Ahir van venir a veure'm la meva madrina, que és cosina del pare, i la mare de la padrina. També un cosi del pare i que serà qui em batejarà, per això és el capellà de la família. Avui a la tarda han vingut els meus avis, els pares del pare. M'han mirat tant que ja saben perfectament com són els meus peus i mans. Estan encantats de lo bonics que els tinc, segons diuen als pares. És clar, que és el poc que em poden veure, perquè mentre estic amb els pares no ensenyo res més. També hi eren uns tiets de la mare, que cada cap de setmana venen a veure'm.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada