diumenge, 24 d’abril del 2005

Diumenge 24 d'abril de 2005



El meu pes: 870 grams.

Avui he fet el meu primer bany amb els pares. La infermera els ha ensenyat com fer-ho: jo embolcallada amb una tovallola i la banyera coberta amb una tovallola i un llençol per no relliscar, i plena d'aigua calenta, és clar. La mare m'ha aguantat el cap i el pare m'ha destapat a poc a poc una part i amb l'esponja m'ha rentat molt suaument. I així amb la resta: ara l'esqueneta, ara una cameta, ara el culet... Jo he estat tot el temps molt relaxada, i no he plorat per res.
El llibre que m'han regalat per Sant Jordi té per nom La margarida té por, i la mare ja me l'ha explicat.

Fa uns dies que estic molt tranquil·la. Diu la mare que potser els greixos extres que em posen a la llet fan que no estigui tan moguda. És clar, que també pensa que potser ja m'he acostumat a la rutina del cangur amb ells i que com estic molt a gust, doncs ja no tinc malestar a la panxa, ni ploro...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada